Archiwum - 6 stycznia 2004

Siemanko Komentarze (3)
06. stycznia 2004 20:29:00
linkologia.pl spis.pl

 Och my god jaki ten swiat jest niesprawiedliwy! Ola dlaczego ty musisz byc spoko?! Dlaczego Cie polubilam, chociaz powinnam Cie nienawidzic?! Qrwa spoko jestes laska i nie ma glupich! A tak wogle to sie na mnie Marta obrazila i Baska chyba tysz. Och Bosh... Mam juz tego dosc! Zycie nie jest lekkie, choc czasami slodko pachnie (Beata masz z tym racje :*) Gdzie sie podzial moj dobry humor?! Och fuck ja juz od 2 tygodni chodze jak struta i wszyscy sie pytaja co sie ze mna dzieje! Och my god ratunku!!! Pozdro for all i jemiolka :***************

a`m`y : :

Strona główna


Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

mercedesrentk65 | nastroje | maja21 | ecommerce | onatoja | Mailing